Thursday, July 14, 2011

03- Si-Batak.

Oh-Hye! Aku bosan disini, sini. sini itu disini, pejabat ayah aku lah. Takde keje sangat. Well, As a kerani dekat Klinik perubatan Islam ni, mana ada org dtg serbu selalu. Nak bz sangat tunggu sabtu ahad mmg kesudah-lah org kemain rajin dtg. First, aku saja nak buat perangai batak kat sini kejap oh. Bolehkan? Bolehkan? Ok, Sebelum tu aku na suruh sesiapa yg terbace blog aku ni plss doakan aku utk esok, sbb sbb sbb esoknya aku ada test Ujian Komputer Memandu. Hahaha Baru nak ambek? Yeah, tolong gelak-kan Aku -.- Wait Wait sebelum korang na pikir Nehgetif ttg aku biar aku bgtahu yg aku GHE-TI memandu okey even aku takde lesen Cuma skrg je hati baru nak tgherak na ambek lesen. Sebelum2 ni kan behzy study jadi biarkan dulu even tahu Leh-sen ini Pehting -.-
Doakan aku even korang yg dah ambek lesen cakap EH SENANG JE DAUS. KACANG JE! BOLEH BUAT LAH. 'Yes, memanglah bohleh buat kalau bace buku ni kan, tapi aku MAH-LAS, Aku just ikut cakap abang aku jee, dia kata Ikut LOH-GIK. Aku Ok jeh Tahpi Kalau Aku gagal. Kau tolong bayarkan lah eh -.-
Sudah jangan merepek, kawan-kawan doakan saya, kalau saya lulus. saya belanja korang Makan ABC. Air Buat-tan Cendiri. Asalamualaikum :)


-Dengan Bangga-nya aku upload jugak buku dia ni, untuk santapan baghi mereka yg xsedar-sedar diri tak ham-bek lesen Laghi! Ops! Jangan terasa. Hamba gurau :)




1)Itu meja kerja aku, Motif bgtahu?Haha Bubbye! :)



No comments:

Post a Comment