Saturday, July 30, 2011

07

Hey, Asalamualikum.Lama dah tak geleya-geleya dekat sini oh, Bila nak upda-te je mesti sehtan hasut kata jangannn daus, jangan daussss~ So? What can i do? hekhek. Ok Itu Tihpu! -.-
Ok back to the story, senang cerita aku xde ape pun nak cerita, xde benda yang nak di-share pun, kalau nak cerita pun semua benda yg sgttttttttttt meyakitkan Hahhtiii u knoww! haha :(

1)Laptop kesayangan rosak. jadi bila rosak, aku benggang! mcm lagu akim tu. ok sila dgr! then bila rosak aku xboleh on9,so bulan puasa nieyh aku nak buat apa? xkan tgok Tv jee 24jam. xshuke xshuke :( nak baiki kena ada rm300.00 ! aiyoo mana nak cari. sudahhhhhh~
*jgn tanya kenapa lah kan, aku tak ONLINE.

2)Now tgh selsema weyh, aiyoo sumpah xbest! dah la esok ada hal pehting :( kejap lagi, nak makan ubat la. hope esok sembuh la ye! Pls Pls :(

ITU SAHAJA KISAH SEDIH. JGN NA MELAMPAU EK NAK LEBIH2 HAHHA.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Oh ya, disini saya ingin terus mengucapkan selamat berpuasa kepada semua kawan2 yg mebaca entry saya yg tak seberapa nieyh ok! *ayat gila skema -.-
moga puasa kali nieyh korang puasa la penuh2, jgn nak ponteng2 sgt lah. korang pun bukan budak-budak lahgi ! :p
OK SELAMAT NAA.


Oh ya, sebelum saya berundur, saya nak beritahu la nanti dekat2 nak raya or tengah2 puasa, rajin2 la tgok tv mana tahu ternampak muka i dekat mana2 iklan raya! Opsssss ;)
iklan pasar-raya ok? Bubbye! :)

No comments:

Post a Comment