Friday, September 23, 2011

15

Chill Out With My bff! Fadil Sazali's on 23th/09/2011. De mines ;)

Finally, setelah sekian rancang dan merancangi; akhirnya kami bertemu. bertemu dan bertetamu di antara satu sama lain *ok merepek -.-'
Kami rileks, Kami ketawa like syaiton, Kami bercerita mengenai perkembangan masing-masing, Kami Makan sebanyak yang mungkin, Kami berwayang untuk puaskan nafsu, Kami berkarok untuk melepaskan tension masing-masing. *Amboi daus, kau tension pasal apa? -.-' Nevermind, bukan selalu nak poyo :D
Xde apa nak cerita, Just na share gambar sahaja; Cuma ada la nak tulis ketidakpuashatian di hati ini tapi sikit je ah, Ta banyak ah. Ok Antaranya ialah :

1) Aku kena Tunggu dia selama setenggah jam. Likeee err tapi ini mungkin 'balasan' untuk aku sebab sebelum ni dia pun pernah tunggu aku jugak*ok dimaafkan.
2)Jumpa2 kena tegur sbb dia kata aku kembali gemuk. *Ok aku buleh terima walaupun hati mcm grr untuk mengakuinya.
3) Dia kata aku nampak Macam dah matang gila since aku dah simpan janggut like umur 24.25 thn ada anak sorang? Teruk sgt huh?. *Err adakah harus aku potong JANGGUT ini As Soon As possible untuk kelihatan muda? -.-'
4) Dia kata badan aku dah mcm org main gym, Tuff semacam dekat bahagian Dada tapiii failed dekat bahagian perut. *Arggghh makin sakit hati gua dekat, gua sensitif ok dekat bahagian PERUT. huh -.-'
p/s : Thx Mohd Fadil Sazali, Komen-komen kau sangat sangat membina tahu tak? Nampak gayanya aku kena la jumpa kau selalu untuk bg aku always down down down tapi tapi apa yg dia cakap tu mmg betul tapi aku mcm x berapa confiden dia kata muka aku skrg like2 org dah berkahwin, eh xpatut ah. Gua muda lagi, 21 y/o kot! Awek pun xde. Carikan buleh? :D Ok bai.
Senang cerita, kalau nak tahu pasal diri kita better kita jumpa dgn org yg dah lama xjumpe kita, Insyallah dorg mesti nampak perbezaan di antara diri kita *Tapi apa yg fadil cakap tu bukan leh caya, kadang2 dia tu saja nak sabotaj aku T.T Haha!
Papepun, Tq kawan sudi hang dengan aku, Nanti ada masa kita keluar lagi ya? ;)
SUDAHLAH POTPETPOTPET, MARI LIHAT GAMBAR*aksisyoksendiri*
-----------------------------------------------------------------------------------------
Hah! Ini dia. Fadhil Sazali ;)

Sakan dia pagi2 makan Tutti Frutti dah, Haa tu tu, nampakx aku punye*kehkeh*
Ok next, Siapa lagi xlain dan xbukan. Tuan empunya dihri *syoksendiri*

Spontan je tu, Bukan saje2 buat ek -.-' ada textetttteee masuk :)

Sumpah AKu terliur, sedap sangat, nak nak nakkk. sape nak belanje? Sila RT. Eerkk gelabah daus. kbai -.-'
---------------------------------------------------------------------------------------------

Ok Next Kami Melantak ini! :D
SUBWAY




Mintak Maaf ya, Kalau keluar dengan kami yg berbadan gemuk ini plus aku berjaya diperdaya dengan si fadhil ni memang abes la diet ok. Macam2 la alasan dia kata itu la ini la, Last2 aku terpedaya. HEBAT MU! HEBAT MUNG! -.-'

Meh sini tengok budak xde hadap ni, budak konon2 pelahap padahal tapi ini aksi betul-betul ya bukan COBAAN. Betul2 pak, Bukan COBAAN. Buruk x perangai? Ke comel? -.-'
*Akugelaksyoksendirisekarang.bye -.-'
p/s: kurang aja fadil, gambar dia pelahap berjaya dia padam dekat phone aku. damn damn :3

Ok gambar ini elok x? Macam Aaron Aziz tak? tak? Shah Jazle? Aaaa tak? Ok fine, Bye -.-'

---------------------------------------------------------------------------------------------
NEXT! WAYANGGGGGGGGG
(1)

Bini-Biniku Gangster!
4/5
Lagi best dari HantusBohnceng yang pasti!
Lakonan Yana Samsudin memang terbaik. I luv her!
Korang WAJIB tengok, Sumpah kelakar gila! Tak membazir RM10 anda. Ini pasti ;)

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Pusing-Pusing satu De Mines, Bosannn then kami decides untuk pergi karokkks!
sorang 5 lagi. Ini list lagu yang aku bedal tadi.
1) Mahakarya Cinta-Faizal Tahir
2)Bara-Awie
3)Memori Cinta luka-Mawi
4)Episod Cinta-Boboy
5) Mybaby you- MA
----------------------------------------------------------------------------------------------
Then WAYANG Untuk Kali keduaaaaaa~


Aku akan bunuh kalau ada sesiapa kata movie ni xbest. Sekian.

------------------------------------------------------------------------------------------------

And last sebelum balikkkk, Aktiviti wajib! Ialahhhhhh MAKANNNNNNNNNNNNNN Tapi kali ni di food court sahaja! Hahaha!Janji Kenyanggg.
Kali ni Kami memilihhh~
Clepottt eh nama makanan ni? Xtau la ejaan dia betul ke tidak, bedal je la jahh! Nasi Clepott dengan Soya pilihan Fadil!


Dan Saya pulak, Ialahh jeng-jeng-jeng
Nasi Goreng USA! :)
Walaupun nasi tak sedappp, ta wa steadyy je. Rezeki kan :)


Ok doneeee! Panjang berjela pulak post aku kali ni kan? Hahaha. Sekali sekalaaa takpaaa kot eh? Next post gua buat pendek2 pulak ya? Ok gua sudah ngantukkkkkk. Bye! Asalamualaikum
:')



2 comments:

  1. joni sy makin CUTE MUTE ! claypot la bang eja nye ... ^^ hehe

    ReplyDelete
  2. Anas! Ya Ya claypot! Hehe. Alaa memang la cute sbb makin gemukkkkk! Hehe. Tq dik! ;)

    ReplyDelete