Thursday, September 29, 2011

17

Finally ah? Apa-apa pun syukur alhamdulillah akhirnya aku lulussss setelah yg pertama aritu gagal, aku mcm give up kot sbb yg pertama tu dapat 40 je derr! Haiyoo sangat bimbo kot rasa masa dpt result first tu. Haihh Tapi Tapi kekecewaan akhirnya terubat apabilaaa utk yg kedua ini aku berjayaaaa jugak lulus even cukup-cukup makan SAHAJA. 43 je derr! Org lain buleh dpt 45 dan ke-atas kenapa aku tak bolehh? Nak tahu sebab sebabnyaaa? Sebabnya aku takkk study! -.-'
study last minute der! Haha Ini pun aku pasrah je, Pasrah U know! Apa-apa lah, Janji seksaan ini sudah lepas, aku dah xsaba na bebas ada lesen sendiri, sebelum ni curi2 je drive kan, After dpt lesen ni, Yeayyy ;)
Okeyy after test computer ni, ada ceramah 6 jam pulakkk
*aiseysumpahBOSAN* :(

please, temankan saya that day, even aku tahu xboleh sbb kena dengar pceramah tu pot pet pot pet kan? Ok bai. Asalamualaikum.

Nota kaki- Haha nak tergelak, bila org kata Blog aku ni dah mcm blog makanan sbb setiap entry baru je masti terselit cerita makan kan? Hehe! Biasalah, pencinta makanan tegar :P
take care korang! ;)


2 comments: