Monday, November 14, 2011

19

AKU BUKAN TOYOL atau AKU YANG TOYOL?

-PREVIEW-



Pertama sekali sebelum anda membaca entry ini, Tolonglah percaya yang BUKAN SAYA YANG NAK TENGOK INI FILEM. PLEASE, BUKAN BUKAN BUKAN. Atas desakan kawan baik saya, bekas hati saya. cehcehhhh. Kawan sejati.
Serius aku malu tengok filem ni sedangkan jumaat lepas punya berlambak cerita best2 yg more better dari filem ini. Serius aku MALU.Ok enough.
-kang aku bukak pekung lain pulak.mampus.-

Ok well. well, Cerita ni sangat sangat bosan tahu? Yes lawak. tapi just lawak TAPIKAL. Lawak yang boleh di-agak. Lawak filem-filem MIG.Lawak filem-filem DAVID TEO. fahamkan?
Sumpah aku tak pernah gelak terbahak-bahak bila aku tengok filem2 dia, yes. kalau tak gelak tu tipu lah tapi xde lah sampai ter-Over.Over. Just like gelak mcm ni 'He-He-He' Aaaa Macam tu ah. hemsem tak aku gelak? Hahah Ok.mintak. Penumbuk.
Jujur lah antara filem david teo yg buat aku gelak gila2 is ADNAN SEMPIT. sorry tak tengok wayang filem ni sbb time tu SAM tak femes lagi kan jadi bila tengok poster film tu pun likee 'Eh filem sampah apa ni'? Last2, ambik kau. gelak terbahak2 dlm BILIK.bukan panggung.
ini sahaja filem terbaik and ter kelaka keluaran MIG so far.for me.

Pada aku jalan cerita dia just OK lah, A bit meleret2. Lakonan Budak kecik Toyol tu OK la, Nampak la ada pelapis pelakon pelawak ganti apek maybe kan? Haha. Along dengan Angah pun ok lah. Just ok. Aku lebih suka Lawak Johan dengan Zizan lagi. Lagi-Lagi johan. LAWAK CERDIK. Ok then cerita ni sebenarnya aku rasa la, layak untuk kanak2 lah terutamanya tapi itulah aku pelik why lah kawan aku ni nak sgt tengok. aku rasa annoying tahu? sangat.sangat annoying tapi disebabkan dia belanje.aku redha.aku pasrah.aku tabah.aku layan even dlm tu aku menguappp and yes, dia gelak bagai nak gila.aku pandang dia like what de fish kan? haih. NVM.
-1/5-
p/s: aku tak kondem pun filem ni, filem ni ok. cuma aku rasa dia tak sesuai dengan selera aku yg dah ber umur 21 y/o ini okeh. if ada di antara kawan2 kamu semua kata cerita ni lawak, yes mmg lawak tapi ..... (sila isikan tempat kosong sendiri)


aku sebenarnya geram.kecewa.hampa sbb dah 2 minggu aku ngajak kwn2 aku tengok cerita ini tapi semua BZ like hell. ada membe tapi nak tgok TOYOL.apa boleh aku buat?
Ini dia filem yg aku rasa semua yg dah tengok kata PUAS.



Ok Korang, sebelum saya akhiri cerita saya. saya nak post sikit apa yg saya makan jummaat lepas.jeng jenggg~


Hahaha 'Sehcret Rehsepi' ;p

P/s : esok, 15/11/2011 aku akan menonton TEATER BADAI SEMALAM. Nanti kita story2 pasal teater tu pulak eh? Asalamualaikum readers! ;)

No comments:

Post a Comment