Tuesday, August 2, 2011

09





ok, tengok tengok. nampak tak aku gigihhhh membakoo 'otak-otak' sorang-sorang semalam? haha well, nak wat mcm mana, tinggal aku je anak lelaki yg singhle kan jadi kena la berkorbann, yg abg ke-3 dah membeli jadi dia malas nak bako. aku yg peberet ni kena la hadapi-nya sorang2! tapi tapiiii percubaaaaan pertama akuu kire ok la, mana ada yg x masakkk kan kan. p/s: kalau korang nampak yg hanngit2 tu sila faham, bukan aku yg bako tapi abg aku, malas punya pasal dia letak je dekat situ then tinggalkan. aku jugak yg terkedek2 berlari pergi selamatkan otak2 tu. cissssssss membulii kau kanggggg! :3 ah xpeduli janji lebih 30 cucuk 'otak-otak' telah selamat aku kebassssss semalam daripada 150 cucuk yg abg aku beli la. dekat johor murah sikit beli yg belum bako lagi lahh :D/ nasi xmakan, apa2 pun xmakan smlm. hadap otak2 pun da kenyangggggg hekhekkk. so lepas ni kalau ada apa2 yg nak dibako, panggil saya eh? Ok bai :D


p/s : selamat berbuka puasa korang :)




1 comment: