Sunday, August 14, 2011

11

Berbuka Puasa bersama sahabat karib, 10/08/2011.Pkns.Bangi :)


Dari kiri ; Hamzi dari melaka, Afzal from penang & yg comel tu fadil dari seremban. dtg jauh2 semata-mata nak berbukaa dgn saya yg hot -hit ni hahaha*oktipu
p/s:Kami housemate masa blajar dulu. Auchh rindunyaaa nak pergi kelas sesama :(

-tak cukup lagi sorang, fadzil from terengganu. Its okey, org jauhhhhhhh kann :)


Oh ini sahaja yg saya beli for berbuka, Siket je kan? Haha. Memang pun, sbb lepas berbuka ni kitaorg rancang nk makan lagi dekat The Mines pulak :) *Manusia Tamak -.-

Isi Kandungan dlm Plastik Itu ialah ;

1) Nasi Putih
2)Ikan kembung Bakar/Air asam
3) Kentang Goreng
4) Kuih-Muih.

p/s : Makanan dorg lupa nak snap, Malas haha.Dorg makan lebih kurang je mcm aku. semua mgindam ikan bako -.-

------------------------------------------------------

Kami bosan, Jadi sementara nak menunggu waktu berbuka, kitaorg borak2! cecite2 pasal semua benda la, sampai naik mual dgr dorg dok potpetpotpet kahkah~
nahh lihat lah telatah dorg,sanggap sangat kan. Lapooo katanyaa sampai buat mimik muka mcm tu Ha-Ha.

1)
aku malas nak ckp byk, melampau lah kan sampai buat gaya mcm ni weyh -.-
gehli haha :D

Over la kau :3 P/s : Manusia paling semangat bila suruh buat mimik2 muka ni :D

Alololo omey-omeyynyaaaa, lapar ye nakkkkk -.-

dan dan dannnn ini manusia paling tak sedar diriiii sudah ber-aksi Hahaha
jeng-jeng-jengggggggg :D

Okey sudah, aku xnak maki diri sendiri Hahaha. Hemsem kan? Kacak Kan? Kurus Kan? Omey Kan? -.-
Ok bye! :D

p/s : Thnx weyh korang sudi dtg jauh2 semata-mata nak berbuka sama-sama kan haha. Best/happy gila lepakssss dgn korang even 1 hari jeee, Again thx! luv u friend :)

Lepas ni masing2 dah buat haluan sendiri, pandai2 la korang jaga diri, Ingat, apa2 text/call aku ya! Bubbye! :)



No comments:

Post a Comment