Friday, August 26, 2011

13

Hang with my saudara's & Berbuka puasa di Klcc, 26/08/2011 ; kfc :)

Well, Macam biasa. Bila nak menjelangnya Hari Raya, Semua kelam-Kahbut, Kelam kabut nak beli barang yg pasti-nya semua nak yg baruuuuuu. Termasuk empunya blog ini jugak. tett -.-
(Motif disini nak bgtahu bukan nak Raya sangat, Tapi boleh dapat duit untuk bershoooopingg di waktu2 ini lah kan ; Ambek kesempatan dalam kesempitan*ee geli ayat)
*Yeah, saya masih mencari mood raya lagi, Plss come to papa :'(
p/s : Ah sudahlah daus, kau kuat merepek-gila kau daus, monolog sorang2 -.-

ya ya, seperti yang saya war-warkan, Pagi tadi aku temannn la cousin-cousin aku nieyh cari bahju kurung/Baju melayu and Henphonn baru utk dorgggg,Di Metro Kajang *Baju melayu utk aku sekali la itupun kalau ada yg berkenan. *Tapi Yeah, Memang beli disitu pun, Korang jangan beli dekat situ plss, kang Samaaa! Haha

; Baju raya tahun ini warna ; Purplee <3
*Nanti Masa raya saya tunjukkaann gambar saya ya, sekarang xleh la. Tak seperissssss org kata! Hekhek :')

; Cousin saya beli hehponn sama macam saya ; C3. Tak jeles pun, Sebab sama kan, Kalau blackberry sumpah aku tak akan teman dia -.-
* motif aku cerita satu2 nieyh? Haha :')

Dah lah, Malas nak cerita panjang2, Saya Taruk gambar je eh? :')


Yeah, Kami arini berbuka Kfc ; Quarter Chicken With Black Papper Sauce
And Cheezy Wedges
*Takde la sedap mana pun, Cousin nak try. Aku pun geleya nak jugak. Hee


-Btw kami berempat, Lagi dua org tgh beratur lagi, Haha, eh eh nampak tak phone c3 pink kaler tu, haaaa yg tu la phone baru dieeeeeeee -.-




Gila Banyak kan Sos Thai tu saya ambek? Yess, aku Gila sos. Itu untuk aku sorang lah :D
*Ok tipu, Tapi mycousin ambek satu je, lagi 6 saya punya even x abis. Hekhek
Orang yg selalu keluar dgn saya tahu yang ; saya hantu sos. Ok bye :')


Kes tension, lagi 10 minit nak berbuka ; Memang Mencabar Mental dan fizikal. Bukan?

Hye, kenalkan si gila-Maimunirah. Apa punya kakak la; adik tengah beratur, kakak bahek punya dok posing kat sini -.- Sabar ya Muz-Daniel :)

And last, Model terhangat dipasaran;


KALAU SAYA MASUK HERO REMAJA TAHUN DEPAN KORANG NAK VOTE TAK?
HAHAHA PERASAN, OK BYE :')

P/S: Daniel/Muzz sorry xde gambar korang, Nanti dah blueeetoohhhh. Uncle masukkan ok? :) Bai Bai :)

No comments:

Post a Comment