Friday, February 24, 2012

25

Aku kembali.

disaat ini.di ketika ini. aku agak stress
mungkin di sebabkan aku stress aku kembali di blog.
blog memang hebat. tak sama seperti di fb atau twitter.
walau hebat mana pun fb/twitter, blog juga dicari untuk menceritakan luahan hati.

mmm. benar, kata org jangan mengharap.Kalau mengharap kau akan kecewa.
bila kau menunggu sesuatu yg belum pasti, kau akan kecewa kalau 'sesuatu' kau menunggu,tidak membuahkan hasil.kau akan kecewa dengan sendirinya. baik lelaki mahupun perempuan.
dah ya, aku kecewa.skrg
nak buat mcm mana, sabar. rezeki kau tak sampai lagi daus. cari lain atau terus menunggu.
mm aku akan lebih kecewa kalau menunggu.

rezeki Allah akan bagi, cuma lambat atau cepat. pantas atau pelahan.
terus berdoa supaya rezeki itu datang dengan cepat, Insyallah.
Kawan2.doakan saya juga ya? doakan yg baik2 utk saya :)


Kalau lah aku boleh bagitahu macam mana perasaan aku skrg, Ya, lebih teruk pada atas nieyh.
Selamat Malam sahabat :)




No comments:

Post a Comment