Tuesday, October 9, 2012

34

SEMANGAT


Hai korang, Nak tahu tak sekarang enn aku dah ada hobi baru! Bukan lagi hobi Makannnnnnnn je tapi hobi pergi jogging! Yeyerss. Terkejut ke tidak? Tolong lah terkejut sebab aku bukan lah jenis orang yg rajin sangat untuk buat aktiviti-aktiviti macam ni. Dah lama sangat tinggal, last sekali time form 3/4 kot. Ya Allah lama gila. I miss that time. Jogging dgn kawan-kawan jiran yang semuanya gila-gila belaka and paling tak boleh blah lepas jogging kitaorang semua boleh pergi balun NASI LEMAK DGN AIR GAS! JOGGING KE!JOGGING KE! And tak lupa wajib singgah 7E sebab nk membeli Hahaha. Demi Allah, rindu sangat dulu-dulu. Tuhan saja tahu bertapa aku rindu waktu dulu-dulu. Sekarang masing-masing dah buat hal sendiri kan. Untunglah aku still ada kwn-kawan yg sememangnya kawan dari kecil sampailah sekarang.Paling rapat Mira, Zety :) Also, Hafiz, Nasuha and Tasnim as well :) Sebenarnya ramai lagi tapi semuanya dah pindah sana sini kan dan ada yang dah tua-tua so tak segila mcm kitaorang la :p Ok, lagi satu aku sangat beruntung dapat kawan macam ni sebab kitaorang banyak kongsi minat yang sama contohnya Suka tengok wayang, Karok, Shopping, Makan! (Mcd is our fav) and talk-talk to muchhhhh n laugh mcm orang gila. Tq Mira n zetty! :')

Ok back to story- ya, sejak-sejak badan dah makin berbadak ni and duduk rumah asyik makan tidur, makan tidur jadi i need do something supaya badan aku ni jangan di manja-manja sangat, Jadi malam jumaat tu aku tweet Mira;

Aku- Weh esok jom jogging. Nak?
Mira- Jom! Aku baru terfikir nak ajak tapi takut kau xnak and malas bangun pagi.
Aku- Hahaha jommmmmmmm, ajak zetty sekali!
Mira- Tunggu dia reply, maybe dia tgh pilih makanan dkt pasar malam kot (dasar gemuk)
then xlama tu zetty reply.
Zetty- Ok ON! (Tq sbb dahulukan kitaorangd dulu then baru date dgn bf kau belah ptg) :p


Muka taknk bulat lagi? -_- Tengokla, dalam 3 tu, aku sorang je besar jadi sangatlah berbesar hati sebab diaorang rajin bangun pepagi jogging kan. haha
Tq bebs!:)

Ok then pagi around 7.00am dengan semangatnya berjogging la dgn kawan-kawan ku ni dkt Pandan Indah punya tempat. Nice! Luas! Cantik sebab ada CHATIME sekali tapi Pagi kan? Mana bukak. Haha. So disebabkan first time memang  20 ROUND sangatlah kan nak berlari last-last semua pancit!
 (cer teka berapa round kitaorg lari) :p
Tapi ok la! So now memang inilah aktiviti petang aku setiap petang sejak sabtu aritu! jogging!jogging sampai kurus! *amboi. (Insyallah targetttttt)
jadi siapa nak dating dengan aku sila jumpa sana ya. hahaha Okbai! 

MUKA LEPAS PENAT. MAKIN KECIK KE TIDAK? HAHAHA



ZETTY & MIRA :)

Tq korang teman jogging sesama! Nxt, we go mandi sungai pulak ok? ;D and yeah. paling penting TAKDE NASI LEMAK LEPAS JOGGING. hehe!  Okbai!
Thank You for Reading this people! :)

No comments:

Post a Comment