Wednesday, October 10, 2012

35

People change,Memories Don't.

Hello Korang. Malam ni tiba-tiba nak terdengar lagu-lagu yang boleh buat teringat dekat family, kawan-kawan rapat enn. bila teringat mula la mengimbau. bila mengimbau mula la termenung. ah sudah. 

Ukiran Jiwa by Awie.

Bila dengar lagu ni, aku rindu Adik beradik aku. kami semua  (7orang) memang minat Awie sejak kami kecik- kecik lagi, kitaorang ramai-ramai pergi tengok filem awie dekat wayang, pergi tengok konsert dia and simpan album n vcd dia. Macam-macam la. Hmm aku selalu berharap dapat patah balik ke zaman-zaman kecik balik, zaman semua adik beradik aku tak kahwin lagi, meriah. sekarang masing-masing dah ada life sendiri.
Serius rindu. Tuhan je tahu. Kalau la masa boleh patah balik, aku la orang yang paling gembira sekali. Demi Allah :')


Memori Tercipta by Shila Amzah

Tipu kalau siapa tak terusik sikit dengar lagu ni. Lagu ni like macam lagu kawan-kawan la. teringat lagi Last semester dekat Kuis, diploma. bila last-last nak final exam tu rasa macam touching gila sebab lepas ni dah tak boleh jumpa kawan-kawan rapat dah. aku bersyukur sangat sebab dapat kawan-kawan yang betul-betul sejiwa.  Dari kawan kelas, Kawan serumah, Kawan sejiran. Alhamdulillah, disinilah aku baru jumpa kawan rapat, kawan dunia akhirat, kawan pura-pura. kawan-kawan yang boleh ada waktu senang n susah. Aku hargai sangat-sangat. 3 tahun tu kiranya pantas gila. Rindu korang wehh. 
Bubble click, Geng2 gemuk,  Geng Vista. Korang mmg kawan Dunia Akhirat aku :')

"Yang terpahit jua termanis,
semuanya bagiku terindah,
kuingati buat selama-lamanya"
:)




Lagu Fav aku sekarang. Tak tahu kenapa, Sedang mencari jawapan untuk soalan kenapa aku suka lagu ni :)

Oh ya, Dan ini;

Dikalung Kasihan- Imran Ajmain.

Korang ada tak lagu-lagu mengimbau? Share jom! :')

Thank You for Reading this People!


No comments:

Post a Comment